vrijdag 4 maart 2011

Wie ben ik

Ik ben Pat die vanaf mei 2010 in een klein dorpje in Ghana woont. Ik heb mijn man, tijdelijk, verlaten.. Wout woont nog in Nederland en doet verwoedde pogingen om ons huis te verkopen en onderhoudt mij met zijn westerse salaris..
Onze droom is om een hotelletje te starten/runnen in Ghana. Ik ben ooit, lang, lang geleden hier gekomen als vrijwilligster en heb me hier sindsdien willen vestigen en Wout droomt ervan om hele dagen in een hangmat te liggen terwijl hij van het prachtige uitzicht geniet... Ik vermoed dat hij dat welgeteld een halve dag volhoudt zonder zich te vervelen.
Inmiddels hebben we 3 van de 6 kamers af en zijn er al een aantal gasten geweest.
Ik zal in mijn blogs vaak mijn ergernissen(die meestal voor anderen grappig zijn) van me af schrijven. Ik heb al een hoop geduld bijgekweekt de afgelopen 10 maanden dus meestal zijn mijn ergernissen na een paar minuten(ipv in het begin 3 weken..) ook grappig..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten